Keresés

május 14., 15:00

A Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának podcastsorozata BalatonHelp néven indul útnak

A májusban elindult podcastsorozatot hat részesre tervezték, az adásokban a vizímentéshez kötődő személyekkel beszélgetnek.

április 23., 06:00

A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok

Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.

április 16., 10:02

Online is megnézhetők a Vígszínház exkluzív beszélgetései

A Víg Társalgó beszélgetéseinek szerkesztett változatát csütörtökönként teszik elérhetővé a Vígszínház YouTube csatornáján.

április 10., 06:00

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

április 7., 17:00

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

március 26., 10:06

Saját stúdióval és megújuló formátummal tér vissza a Yettel videó- és podcastsorozata

Megújult tartalommal és formátumban tér vissza a négy éve indult Kibontó sorozat.

március 17., 14:00

A gyermekmunka árnyékában – a kidfluencerekkel foglalkozik az NMHH Podcast legújabb adása

A megszólaltatott szakértők problémásnak tartják, hogy egy gyereket bárki is gazdasági haszonszerzésre használjon

március 4., 14:00

Az online kihívások veszélyeire hívja fel a figyelmet az NMHH Podcast legújabb adása

Kutatásokból kiderül, hogy a gyermekek 57 százaléka már 10-11 éves korában találkozik veszélyes online kihívásokkal.

február 17., 14:04

Saját podcasttal jelentkezett Hámori Barbara televíziós producer

Hámori Barbara Az én kék zónám címmel indított podcastot, amely a longevity, vagyis a hosszú, minőségi élet titkait kutatja.

2024. december 3., 15:30

Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges

A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.

2024. október 4., 13:00

Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac

A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.

2024. szeptember 27., 14:00

Úttörő lehet az RTL és a Port.hu közös produkciója

Az Árulók kibeszélő műsora új korszakot nyithat a lineáris tv és az online világában.

2024. július 30., 14:30

Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”

Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.

2024. július 23., 09:15

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

2024. június 17., 11:30

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

2024. június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

2024. június 11., 06:43

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

2024. április 26., 11:05

Rekordnyereségről számolt be a Spotify

Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.

2024. április 20., 07:58

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

2024. március 29., 09:24

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.