Keresés

október 4., 13:00

Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac

A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.

szeptember 27., 14:00

Úttörő lehet az RTL és a Port.hu közös produkciója

Az Árulók kibeszélő műsora új korszakot nyithat a lineáris tv és az online világában.

július 30., 14:30

Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”

Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.

július 23., 09:15

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

június 17., 11:30

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

június 11., 06:43

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

április 26., 11:05

Rekordnyereségről számolt be a Spotify

Az egy évnyi költségcsökkentés, illetve másfél ezer alkalmazott elbocsátása megtette a hatását.

április 20., 07:58

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

március 29., 09:24

Mi a titkod, podcast? Egy erősödő műfaj, amivel számolnunk kell

A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.

március 14., 12:55

Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma

Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.

február 21., 12:56

A podcast igényli a hangos hirdetéseket

Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.