október 8., 06:46
Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.
Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.