MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Hiánypótló kiadványt tett közzé az NMHH az online veszélyekről: a fiatalok védelmét szolgálja
Az útmutató kompakt és átlátható formában nyújt egyszerű gyakorlati tanácsokat az online biztonság fejlesztéséhez.
Digitális családdal segít védekezni az online veszélyekkel szemben az NMHH
A négytagú család tagjai és kutyájuk mind rendelkezik egy képességgel, amit igyekszik megtanítani a magyar családoknak a tudatos internetezésről.
Médiamesék a Kárpát-medencéből – különleges életinterjúkat tett közzé az NMHH
A külhoni magyar média meghatározó személyeivel készített életútinterjúkat az NMHH és a Pannónia alapítvány.
Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint
A kutatás rámutatott, hogy a fiatalabbak nagyobb önbizalommal használják a közösségi médiát, de kitettebbek lehetnek az online veszélyeknek.
Hatósági ellenőrzés indult a Metropol rövid szoknyás felhívása miatt: több szempontból is jogsértő lehet
A Metropol szerdai számában arra kérték az olvasókat, hogy rövid szoknyát vagy sortot viselő nőket fotózzanak a köztereken.
Mostantól hatékonyabban tud fellépni a jogsértő tartalmakkal szemben az Internet Hotline
Az NMHH internetes jogsegélyszolgálata megszerezte a megbízható bejelentői státuszt, így hatékonyabban segítheti az online jogsértések áldozatait.
Régi slágerek dominálnak a magyar rádiókban
A műsorba szerkesztett zenék életkora átlagosan 11,6 évet tett ki 2024-ben az NMHH felmérése szerint.
Nem jellemző a médiabuborék-jelenség Magyarországon az NMHH szerint
Az NMHH felmérése azt mutatja, hogy a hazai médiafogyasztók több oldalról tájékozódnak.
A magyarok között is meredeken nő a podcastok népszerűsége: ezek a legnépszerűbb műsorok
Az NMHH kutatása szerint a magyar a podcasthallgatók több mint 90 százaléka elégedett a hazai műsorkínálat mennyiségével és minőségével.
Rádiókat marasztalt el az NMHH, a Balázsék miatt a Rádió 1 is bírságot kapott
Ismét törvényt sértett a Rádió 1, 800 ezer forintos bírságot kell fizetniük Balázsék cukorbetegek méltóságát sértő kijelentései miatt.
Sport és belföldi aktualitások – ezekre kattintottak legtöbbet a magyar internetezők 2024-ben
Az NMHH friss tanulmánya a magyarok 2024-es online médiahasználati szokásait mutatja be.
A gyermekmunka árnyékában – a kidfluencerekkel foglalkozik az NMHH Podcast legújabb adása
A megszólaltatott szakértők problémásnak tartják, hogy egy gyereket bárki is gazdasági haszonszerzésre használjon
A tinédzserek szerint félelmetes a TikTok-algoritmus pontossága
Az NMHH kutatása szerint a tinédzserek gyakran félelmetesnek érzik, hogy a TikTok mennyire pontosan képes eltalálni az érdeklődési körüket.
Letölthető információs csomaggal segít az Internet Hotline
Az iskolák honlapján is elhelyezhető, közérthető tájékoztatással segíti az intézményeket az NMHH jogsegélyszolgálata, az Internet Hotline.
A legnépszerűbb országos adókkal is felveszik a versenyt a helyi rádiók
Az NMHH felmérése szerint a helyi vonatkozású médiatartalmakra továbbra is nagy igény mutatkozik az egyes városokban.
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.
Magyarul is olvasható a szólásszabadság oxfordi kézikönyve
A könyv egyebek mellett arra is rámutat, hogy napjaink egyes jogrendszerei eltérő érvekből vezetik le a szólásszabadság létjogosultságát.
Még mindig előfordul, hogy túl hangos a tévéreklám
A magyar nyelven sugárzó, de külföldi joghatóság alá tartozó televízióknál máig előfordul a rossz gyakorlat. Az NMHH kirívó eseteket tett közzé.
Az online kihívások veszélyeire hívja fel a figyelmet az NMHH Podcast legújabb adása
Kutatásokból kiderül, hogy a gyermekek 57 százaléka már 10-11 éves korában találkozik veszélyes online kihívásokkal.
/
2