május 16., 07:03
Egy kutatás szerint az internet jó hatással van ránk
Az eredmények azt mutatják, hogy az internethasználat világszerte összefügg a magasabb jóllét érzésével.
Az eredmények azt mutatják, hogy az internethasználat világszerte összefügg a magasabb jóllét érzésével.
A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.
Márton Szabolcs Lévai Tímeát, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány kommunikációs szakértőjét és Bendl Mátyást, a POME alapítóját kérdezte.
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
A 15 és 16 éves fiatalok esetében pedig szülői engedélyhez fogják kötni a korlátozást.
Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.