MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Ügyes trükk vagy valódi üzenet? – A Tibi-plakát és a gerillamarketing ereje
Rejtélyes reklám vonta magára a járókelők és a média figyelmét az elmúlt napokban az Oktogonon egy hatalmas épülethálón.
Magyar vezetővel nyitott kreatív innovációs műhelyt a Dentsu Varsóban
A varsói Dentsu Lab munkáját Major Zoltán „Pepe”, a budapesti Dentsu Creative Experience Design csapatának szakmai vezetője irányítja majd.
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
Jönnek az AI-ügynökök: az Adobe új szintre emeli a mesterséges intelligencia használatát
A vállalat a jövőben minden termékéhez egyedi AI-ügynököket fejlesztene, amelyek komplex feladatokat végezhetnek el önállóan.
Átalakul az RTL kreatív területe: Kónya Gergely és Verebély Marcell kreatív vezetőként folytatja
Kónya Gergely és Verebély Marcell kreatív vezetőként az RTL Magyarország szórakoztató és fikciós műsoraiért felel.
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.
A mesterséges intelligenciában lappangó szexizmus: így segíthetnek a kreatívok
Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.
Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának
A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.
Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka
A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
Rodd Chant elárulta, hogy mitől lesz jó egy headline
A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.
Rodd Chant egy nagyon fontos dologra emlékezteti a kreatívokat
AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.