Keresés

Ügyes trükk vagy valódi üzenet? – A Tibi-plakát és a gerillamarketing ereje

Rejtélyes reklám vonta magára a járókelők és a média figyelmét az elmúlt napokban az Oktogonon egy hatalmas épülethálón.

Magyar vezetővel nyitott kreatív innovációs műhelyt a Dentsu Varsóban

A varsói Dentsu Lab munkáját Major Zoltán „Pepe”, a budapesti Dentsu Creative Experience Design csapatának szakmai vezetője irányítja majd.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

Jönnek az AI-ügynökök: az Adobe új szintre emeli a mesterséges intelligencia használatát

A vállalat a jövőben minden termékéhez egyedi AI-ügynököket fejlesztene, amelyek komplex feladatokat végezhetnek el önállóan.

Átalakul az RTL kreatív területe: Kónya Gergely és Verebély Marcell kreatív vezetőként folytatja

Kónya Gergely és Verebély Marcell kreatív vezetőként az RTL Magyarország szórakoztató és fikciós műsoraiért felel.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

A mesterséges intelligenciában lappangó szexizmus: így segíthetnek a kreatívok

Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.

Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának

A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.

Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka

A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

Rodd Chant elárulta, hogy mitől lesz jó egy headline

A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.

Rodd Chant egy nagyon fontos dologra emlékezteti a kreatívokat

AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.