Keresés

szeptember 17., 16:30

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

június 19., 06:45

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

május 30., 07:52

Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka

A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.

május 27., 06:53

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

május 3., 07:42

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

március 13., 08:09

A mesterséges intelligenciában lappangó szexizmus: így segíthetnek a kreatívok

Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.

március 5., 11:44

Rodd Chant elárulta, hogy mitől lesz jó egy headline

A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.

március 1., 15:21

Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának

A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.

február 26., 09:05

Rodd Chant egy nagyon fontos dologra emlékezteti a kreatívokat

AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.

február 17., 09:59

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.