Keresés

„Nem elég focizni, látszani is kell” – vezetők a social media jelenlétről

A szakma vezető szakemberei szerint egy üres profil éppúgy lehet hátrány, mint egy rosszul kezelt online megjelenés.

A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék

Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.

Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook

A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.

Önazonosan a közösségi médiában: a Ryanair görbe tükre vicces vagy faragatlan?

A Ryanair közösségi médiás megjelenéseiben olyat vállal be, ami máshol egészen biztosan tiltólistás lenne.

Nincs realitása, hogy a nagy márkák elpártolnak a Facebooktól a tényellenőrzés hiánya miatt

Szakemberek szerint a Meta lépése miatt nem várható a vállalatok tömeges elvándorlása, mint az az X esetében történt.

Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"

A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.

Saját keresőmotorral gyűjtene információkat a Meta

Saját keresőmotorjával a Meta a Google és a Bing versenytársa is lehet, de nem kizárt, hogy csak az AI terén akar felzárkózni.

Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média

A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.

Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a Meta felveszi a versenyt a ChatGPT-vel

A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.

Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?

Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.

Leállt a Facebook, a Messenger és az Instagram

A probléma világszinten észlelhető.

New Yorkban pert indítottak több közösségi médiaplatform ellen

Az állítás szerint a platformok „szándékosan veszik rá és teszik függővé a fiatalokat a közösségi média használatára".

A Meta felcímkézi a mesterséges intelligencia által generált képeit

A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.

Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?

A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.

A Európai Unió szigorú ellenőrzéseket folytat a Metával szemben

A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.

A Facebook egy titkos projekten belül kémkedett a Snapchat felhasználók után

A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.

A Meta egykori tanácsadó pszichológusa szerint a cég emberéletek elé helyezi a profitot

Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.

Túl lehet élni alkotóként a TikTok nélkül?

Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.

A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol

Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.