MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
„Nem elég focizni, látszani is kell” – vezetők a social media jelenlétről
A szakma vezető szakemberei szerint egy üres profil éppúgy lehet hátrány, mint egy rosszul kezelt online megjelenés.
A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék
Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.
Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook
A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.
Önazonosan a közösségi médiában: a Ryanair görbe tükre vicces vagy faragatlan?
A Ryanair közösségi médiás megjelenéseiben olyat vállal be, ami máshol egészen biztosan tiltólistás lenne.
Nincs realitása, hogy a nagy márkák elpártolnak a Facebooktól a tényellenőrzés hiánya miatt
Szakemberek szerint a Meta lépése miatt nem várható a vállalatok tömeges elvándorlása, mint az az X esetében történt.
Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"
A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.
Saját keresőmotorral gyűjtene információkat a Meta
Saját keresőmotorjával a Meta a Google és a Bing versenytársa is lehet, de nem kizárt, hogy csak az AI terén akar felzárkózni.
Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a Meta felveszi a versenyt a ChatGPT-vel
A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.
Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?
Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.
Leállt a Facebook, a Messenger és az Instagram
A probléma világszinten észlelhető.
New Yorkban pert indítottak több közösségi médiaplatform ellen
Az állítás szerint a platformok „szándékosan veszik rá és teszik függővé a fiatalokat a közösségi média használatára".
A Meta felcímkézi a mesterséges intelligencia által generált képeit
A vállalat fontosnak tartja, hogy megkülönböztesse az AI által generált tartalmakat a valódi fotóktól.
Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?
A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.
A Európai Unió szigorú ellenőrzéseket folytat a Metával szemben
A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.
A Facebook egy titkos projekten belül kémkedett a Snapchat felhasználók után
A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.
A Meta egykori tanácsadó pszichológusa szerint a cég emberéletek elé helyezi a profitot
Elmondása szerint a vállalat káros tartalmakkal próbálja a sebezhető fiatalokat a platformjaihoz kötni a cég profitjának növelése érdekében.
Túl lehet élni alkotóként a TikTok nélkül?
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol
Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.