március 28., 17:06
Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.
A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
Csak bele kell fújnunk az üvegbe.
A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
A tésztamárka a szelektálás királynőjét kérte fel az Újrahasznosítás Világnapjára készített kampányára.
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.
A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.