Keresés

Podcast

Kiképzés a képernyőn: a valóságshow-k a katonai PR új fegyverei?

Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".

2024 augusztus 19.

Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban

A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!

2024 augusztus 18.

Ez köti össze Snoop Doggot a Samsung magyar kommunikációs vezetőjével: Samu Zsófia nem csak a lánggal futott

A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.

2024 augusztus 17.

Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?

Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?

2024 augusztus 16.

Kapcsolati erőszak celebvetélkedőbe csomagolva? A szabályozás hiányosságaira mutathat rá az Ázsia Expressz

Ősszel kezdődik a TV2 celebvetélkedője, de már az indulás előtt felvetődik néhány kérdés.

Így kerülhetnek az adataink a titkosszolgálatok kezébe

Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.

2024 augusztus 15.

Az idei TikTok-trendek a valóság átformálásáról szólnak

A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.

2024 augusztus 14.

Idén született először saját dala a paralimpiai csapatnak

A 2024-es év nemcsak a sportszakmai sikerek és a paralimpia miatt marad emlékezetes a magyar parasport számára.

A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?

A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.

2024 augusztus 13.

A szakújságíró szerint adottság és rutin is kell ahhoz, hogy a sportolók megnyíljanak egy riporternek

Krasz Emil, az Index sportrovatának vezetője segítségével jártuk körül a szakma szépségeit és nehézségeit.

2024 augusztus 12.

Befutottak az első féléves eredmények: az RTL-t nézik a legtöbben főműsoridőben

Az RTL Magyarország 12 csatornából álló portfóliója nézettségével megszerezte az első helyet.

A cseh médiavállalatok közös stratégiája lehet az aduász a globális platformok egyeduralma ellen

A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.

2024 augusztus 11.

A PR szakember szerint senkit sem érdekel a tudomány, ha rosszul tálalják

Miért fontos, hogy közérthetőek és érdekesek legyenek a tudományos sajtóközlemények? Pribék Márton PR-szakembert kérdeztük a témában.

2024 augusztus 10.

Profi státuszt kaptak a Sztárbox szereplői – hogyan befolyásolhatja ez a korhatár-besorolást?

Idén először profi státuszt kapnak a Sztárbox szereplői. Milyen gyakorlati következményekkel járhat ez a döntés?

2024 augusztus 9.

„A ChatGPT okos, de nem bölcs” – avagy az ember is kell az AI-hoz, csak tudnia kell használni

A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.

2024 augusztus 8.

Marosi Gergely: "Érdekes változás lesz a bölcsészek forradalma"

Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.

Imádja a média a klímaváltozást, de jó irány az apokalipszis?

„Klímaváltozás", „klímaválság“, "klímaégés". Amíg a megfelelő szavakat keressük, talán megfeledkezünk valami fontosabbról.

2024 augusztus 7.

Horváth Rita: „A hazai szolgáltatók legfontosabb feladata a stratégiai partnerségek kialakítása”

A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

2024 augusztus 6.

A magyar sajtó komoly szakmai hiányosságaira világít rá a Khelif körüli botrány

A legtöbb médium csúnyán megbukott a tényszerű, pártatlan híradás vizsgáján.

2024 augusztus 5.

Greifenstein Jakab: „Az elmúlt pár évben egyfajta sütipurgatóriumban éltünk"

Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?

2024 augusztus 3.

Minden második magyar fiatal kapott már fenyegetést: itt tartunk az online zaklatás elleni küzdelemben

Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.

2024 augusztus 2.

Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret

Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.

2024 augusztus 1.

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább

A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.

2024 július 31.

Mit tanulhatunk a Marc Jacobs influenszer-botrányából?

A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.

2024 július 30.

Farkas Zsolt: „A user-generated contenté a jövő”

Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.

2024 július 29.

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.

2024 július 28.

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.