Kiképzés a képernyőn: a valóságshow-k a katonai PR új fegyverei?
Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".
Kiképzés címmel indul katonai valóságshow, melynek célja, hogy "megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká".
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?
Ősszel kezdődik a TV2 celebvetélkedője, de már az indulás előtt felvetődik néhány kérdés.
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.
A 2024-es év nemcsak a sportszakmai sikerek és a paralimpia miatt marad emlékezetes a magyar parasport számára.
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
Krasz Emil, az Index sportrovatának vezetője segítségével jártuk körül a szakma szépségeit és nehézségeit.
Az RTL Magyarország 12 csatornából álló portfóliója nézettségével megszerezte az első helyet.
A gyakorlat más európai országoknak is példát mutathat a versenyképesség megőrzésében.
Miért fontos, hogy közérthetőek és érdekesek legyenek a tudományos sajtóközlemények? Pribék Márton PR-szakembert kérdeztük a témában.
Idén először profi státuszt kapnak a Sztárbox szereplői. Milyen gyakorlati következményekkel járhat ez a döntés?
A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.
Az idei Arany Pengén tarolt a Mito, Marosi Gergely kreatívigazgatót kérdeztük arról, minek köszönhető a siker.
„Klímaváltozás", „klímaválság“, "klímaégés". Amíg a megfelelő szavakat keressük, talán megfeledkezünk valami fontosabbról.
A globális szereplők térhódítása ellen a magyar szolgáltatók alaposan átgondolt stratégiával vehetik fel a harcot.
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
A legtöbb médium csúnyán megbukott a tényszerű, pártatlan híradás vizsgáján.
Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?
Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.
A luxusmárka csúnyán pórul járt az influenszermarketinggel.
Exkluzív videocast-sorozatunk záró epizódja is igen tanulságos.
A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.