MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A nőket helyezi fókuszba a Caffè Vergnano szemléletformáló kampánya
A Women in Coffee program debütálásával a márka egyszerre nyújt képzési programot és indít társadalmi érzékenyítő, szemléletformáló kampányt.
Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza
A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A globális üdítőitalgyártó cég vállalta, hogy a jövőben átlátható és pontosabban megfogalmazott üzeneteket alkalmaz.
A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket
2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.
Úton van Magyarországra a Coca-Cola karácsonyi kamionja
Az ikonikus jármű már elindult Londonból, és a vállalat ünnepi kampányának keretében hazánkon is végiggurul.
A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
Csupasz Sprite-os üvegeket tesztel a Coca-Cola
A cél a műanyaghulladék csökkentése.
A K-pop rajongókat szólítja meg a Coca-Cola
Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.