MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah
Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.
A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát
A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.
Valóban telt házzal dübörgött az Azahriah koncert?
Igazuk lett a rosszalló hangoknak vagy kár volt megkérdőjelezni Azahriah hatalmát?
Megérkezett a hamburger illatú parfüm
A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.
A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t
A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.
David Beckham és Thierry Henry társaságához csak chipsre van szükség
A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.
A K-pop rajongókat szólítja meg a Coca-Cola
Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.