Keresés

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.

Valóban telt házzal dübörgött az Azahriah koncert?

Igazuk lett a rosszalló hangoknak vagy kár volt megkérdőjelezni Azahriah hatalmát?

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

A Diet Coke lecserélte Kate Moss-t

A most induló kampány a 2022-es „Love What You Love″ továbbfejlesztett verziója, amiben a modell helyett a rajongók kapták a főszerepet.

David Beckham és Thierry Henry társaságához csak chipsre van szükség

A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.

A K-pop rajongókat szólítja meg a Coca-Cola

Az együttműködés részeként a koreai bandák kiadtak egy interaktív K-pop himnuszt.