Keresés

Keresés

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

június 10., 16:11

Zseniális employer branding ötlettel állt elő az IKEA

Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

június 5., 14:14

A Lenovo egy különleges hidat épített a generációk közötti szakadék átjáráshoz

A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.

A tetovált gyümölcsöké a jövő

június 4., 10:16

A tetovált gyümölcsöké a jövő

A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

június 3., 14:56

A Toyota nem szponzorálja többet az olimpiai játékokat

Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.

A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe

május 30., 11:51

A kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe

Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

május 30., 11:11

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

május 29., 13:38

David Beckham lett az AliExpress márkanagykövete

Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.

A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja

május 27., 13:21

A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja

Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

május 24., 07:38

Mennyire lehet humoros egy prémium márka kampánya?

A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

május 23., 06:21

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

Először dolgozott együtt Martin Scorsese és Timothée Chalamet

május 22., 11:01

Először dolgozott együtt Martin Scorsese és Timothée Chalamet

A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

május 21., 06:14

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

május 17., 14:30

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

május 16., 14:55

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

május 15., 08:51

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.

Megérkezett a világ első magyar futócipője

május 14., 11:58

Megérkezett a világ első magyar futócipője

A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

május 14., 07:01

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

május 13., 13:35

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

május 9., 11:38

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>