Keresés

július 8., 10:00

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

július 5., 13:10

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.

június 29., 10:00

Parafa táblától a TikTokig – Bendl Mátyás és a 20 éves Iskolamarketing

Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.

június 27., 15:00

Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit

Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.

június 25., 15:41

Így változtatja meg a mesterséges intelligencia a kreatív munkavégzés módját

A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.

június 20., 13:00

Harc a figyelemért - beköszöntött a sludge content kora?

A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.

június 17., 11:30

SEO nélkül a YouTube sem működik

A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.

június 16., 00:25

Kiosztották a Magyar Mozgókép Díjakat

Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.

június 13., 06:45

Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje

Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.

június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

június 11., 06:43

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

június 10., 06:45

A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője

A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.

június 7., 13:16

EU-s országok hadat üzentek a fast fashion márkáknak

Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.

június 7., 07:54

A Z generáció tagjai elárasztják a munkahelyeket

Nem elég megfizetni őket.

június 5., 07:34

Mit tud a Reddit, amit más platform nem?

Anonim és autentikus: ez a siker titka.

június 4., 13:39

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

június 4., 07:46

A társadalmi felelősségvállalás a vállalatok részéről az alkalmazottakra is hatással van

Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.

június 3., 16:48

A K&H a vállalkozásokat segíti: így lehet jó partner az AI-ból

Egy konferenciasorozat mellett a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat is segíti a kreatív együttműködési elképzelések megvalósítását.

június 3., 12:03

A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek ki belőle

A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.