MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
július 8., 10:00
Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
július 5., 13:10
A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.
június 29., 10:00
Parafa táblától a TikTokig – Bendl Mátyás és a 20 éves Iskolamarketing
Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.
június 27., 15:00
Kihirdették a PREXA 2024 nyerteseit
Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.
június 25., 15:41
Így változtatja meg a mesterséges intelligencia a kreatív munkavégzés módját
A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.
június 20., 13:00
Harc a figyelemért - beköszöntött a sludge content kora?
A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.
június 17., 11:30
SEO nélkül a YouTube sem működik
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
június 16., 00:25
Kiosztották a Magyar Mozgókép Díjakat
Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.
június 13., 06:45
Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje
Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.
június 12., 17:49
Itt tart most az európai digitális hirdetési piac
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
június 11., 06:43
Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
június 10., 06:45
A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
június 7., 13:16
EU-s országok hadat üzentek a fast fashion márkáknak
Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.
június 7., 07:54
A Z generáció tagjai elárasztják a munkahelyeket
Nem elég megfizetni őket.
június 5., 07:34
Mit tud a Reddit, amit más platform nem?
Anonim és autentikus: ez a siker titka.
június 4., 13:52
Az MPRSZ közzétette az idei PREXA shortlistjét
június 4., 13:39
Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
június 4., 07:46
A társadalmi felelősségvállalás a vállalatok részéről az alkalmazottakra is hatással van
Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.
június 3., 16:48
A K&H a vállalkozásokat segíti: így lehet jó partner az AI-ból
Egy konferenciasorozat mellett a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat is segíti a kreatív együttműködési elképzelések megvalósítását.
június 3., 12:03
A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek ki belőle
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
/
5