Keresés

szeptember 27., 06:46

Zámbó Anna: „Más időzítésben működik egy női, mint egy férfi karrier”

Zámbó Annát, a Republic Group tartalmi igazgatóját kérdeztük a nemek közötti egyensúlyról és a női karrierútról a szakmában.

május 29., 06:54

Kiosztották a 62. D&AD díjait

A megmérettetésre több mint 12300 pályamű érkezett, a nevezők között végül 652 ceruzát osztottak ki.

május 17., 12:42

Még tart a nevezés a 2024-es Media Regatta vitorlásversenyre

DJ az öbölben, a hazai médiapiac szereplőinek versenye a vízen, a parton pedig különleges programok. Ezekkel várjuk a résztvevőket.

május 3., 07:42

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

április 11., 09:34

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

február 23., 07:01

Inspiráció vagy plágium? ÖRT, marketing és reklámügynökségi szakértőkkel beszélgettünk

A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.

február 17., 09:59

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.