Keresés

Magyarországon is tarolt a Super Bowl

A Network4 műsorfolyama kiemelkedően sok nézőt vonzott a képernyők elé.

Kanye West a Super Bowlon is ellopta a show-t: rosszabb célra nem is használhatta volna a lehetőséget

A Yeezy reklámja Kanye Westtől is szokatlan húzással érkezett: teljes webshopja kínálatát törölte, tiltott jelképpel díszített pólóra cserélve azt.

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.

A Kanye West-ügy tanulságai: iparági szakértők az ellenőrzési rendszer felülvizsgálatát sürgetik

Kanye West botrányos utóéletű Super Bowl-reklámja felhívta a figyelmet a reklámok ellenőrzésének hiányosságaira.

Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos

A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.

Elfordulnak a nagy autómárkák a Super Bowl-tól

A Super Bowl-on már nyolcmillió dollárba kerül fél percnyi reklámidő, amit a nagy autómárkák a jelek szerint nem akarnak megfizetni.

AI-jal és személyre szabott sportközvetítésekkel erősít a Network4

Innovatív fejlesztéseket vezetett be a Super Bowl közvetítésére készülő Network4. A MediaFuture a médiacég évindító sajtóeseményén járt.

Az Apple hirdetése örökre megváltoztatta a reklámipart

Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.

Nincs új a Super Bowl alatt - kreatív archetípusok a világ leghíresebb reklámszünetében

Az öt leginkább kedvelt Super Bowl reklám 2024-ből és azok a kreatív alapok, amelyekre épültek. Rengetegbe kerültek, de jók is?

Rengeteg sztár és különböző nassolnivalók jellemezték az idei Super Bowl reklámidejét

Az első Martin Scorsese rendezte sci-fi-n, az M&M's vigaszgyűrűn és a drogériás sminkítéleten kívül új trailerek is bemutatkoztak a Super Bowl alatt.

Nyolcmillió dollárba kerül fél perc reklámidő az idei Super Bowl alatt

Minden eddigi rekordot megdöntve már nyolcmillió dollárba kerül félpercnyi tévéreklám az NFL jövő vasárnapi nagydöntője alatt.

Kanye West igénytelen Super Bowl reklámjával is szédítő összeget keresett

A rapper több millió dollárért vásárolt magának reklámidőt, amire egy autó hátsó ülésén, a telefonjával felvett videót vetített le.

Karikó Katalin Queent énekelt a Super Bowl szünetében

A Pfizer is képviselte magát a Super Bowl reklámidejében. Kisfilmjükben sok tudós mellett a magyar Nobel-díjas kutató animált alakja is feltűnt.

Martin Scorsese a reklámiparban is felülhet a trónra

De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?