MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit
Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.
Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca
A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.
Olasz bajnokság és BalatonRing a Network 4-en
Péntek estétől sorsdöntő Serie A meccsek, augusztusban pedig 30 év után újra magyar MotoGP futam várja a Network4 nézőit.
Hamarosan indul a Női labdarúgó-Európa-bajnokság, a BBC pörgős szpottal hirdeti
A szpot egy szélesebb reklámkampány része, amelynek célja, hogy megünnepelje a női sport fontos pillanatait.
A Disney+ megszerezte a női Bajnokok Ligája közvetítési jogait, méghozzá egész Európára
A 2025/26-os idénytől Disney+ előfizetéssel lehet követni a női Bajnokok Ligája mérkőzéseket.
A NET4+ közvetíti az NHL rájátszását
A NET4+ streamingszolgáltató élőben, magyar kommentárral közvetíti a szezon fináléját.
Hol nézünk sportot és mennyire vagyunk hajlandóak fizetni érte? – erre jutott az NMHH felmérése
A kutatásból többek között az is kiderül, hogy milyen sportközvetítéseket néznek a legszívesebben a magyarok.
Nívódíjat kapott az Index.hu sportrovata
A Magyar Sportújságírók Szövetsége a szervezet kongresszusán az elnökség szakmai kitüntetésével díjazta a portál rovatát.
Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
Szoboszlai a MATCH4-en tér vissza
A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.
A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája
Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.
Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje
Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.
Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót
A csatorna igazi sport különlegességet kínál a szurkolóknak hétvégén.
A Snickers-szel még házasodni is könnyebb
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
Három évtized óta először veszteséges az Adidas
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.