Keresés

A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit

Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.

Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca

A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.

Olasz bajnokság és BalatonRing a Network 4-en

Péntek estétől sorsdöntő Serie A meccsek, augusztusban pedig 30 év után újra magyar MotoGP futam várja a Network4 nézőit.

Hamarosan indul a Női labdarúgó-Európa-bajnokság, a BBC pörgős szpottal hirdeti

A szpot egy szélesebb reklámkampány része, amelynek célja, hogy megünnepelje a női sport fontos pillanatait.

A Disney+ megszerezte a női Bajnokok Ligája közvetítési jogait, méghozzá egész Európára

A 2025/26-os idénytől Disney+ előfizetéssel lehet követni a női Bajnokok Ligája mérkőzéseket.

A NET4+ közvetíti az NHL rájátszását

A NET4+ streamingszolgáltató élőben, magyar kommentárral közvetíti a szezon fináléját.

Hol nézünk sportot és mennyire vagyunk hajlandóak fizetni érte? – erre jutott az NMHH felmérése

A kutatásból többek között az is kiderül, hogy milyen sportközvetítéseket néznek a legszívesebben a magyarok.

Nívódíjat kapott az Index.hu sportrovata

A Magyar Sportújságírók Szövetsége a szervezet kongresszusán az elnökség szakmai kitüntetésével díjazta a portál rovatát.

Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit

A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.

Szoboszlai a MATCH4-en tér vissza

A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.

A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája

Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.

Ez most a magyar üzletek vásárlócsalogató trükkje

Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.

Élőben adja a Network4 a Celtic - Rangers rangadót

A csatorna igazi sport különlegességet kínál a szurkolóknak hétvégén.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

Három évtized óta először veszteséges az Adidas

Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.