MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt
Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.
Hol megmosolyogtatnak, hol könnyeket csalnak a szembe: a 11 legjobb karácsonyi reklám 2024-ben
A brandek idén is kitettek magukért karácsonyi reklámjaikkal, amelyek között jó néhány érzelmes darabot is találunk. A legjobbak közül válogattunk.
A reklámok hangjait is felturbózza az AI
A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.
Hogyan érhetik el a reklámok a férfiakat? Szakértőket kérdeztünk
Varjassy Dóra, a Republic Group Content Group Head-e és Ódor Soma, a Republic Group Head of Client Service-e beszélt a férfiszerepek változásairól.
A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség
Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
Az Európai Parlament szabályozza a politikai hirdetéseket
A legújabb módosításokkal többek között azt akarják elérni, hogy az emberek választási kampányokba fektetett bizalma erősödjön.
Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
Mindent meghódítanak a reklámok?
Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.