Keresés

Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt

Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.

Hol megmosolyogtatnak, hol könnyeket csalnak a szembe: a 11 legjobb karácsonyi reklám 2024-ben

A brandek idén is kitettek magukért karácsonyi reklámjaikkal, amelyek között jó néhány érzelmes darabot is találunk. A legjobbak közül válogattunk.

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

Hogyan érhetik el a reklámok a férfiakat? Szakértőket kérdeztünk

Varjassy Dóra, a Republic Group Content Group Head-e és Ódor Soma, a Republic Group Head of Client Service-e beszélt a férfiszerepek változásairól.

A legszebb öröm a káröröm? Ami az egyik márkának kudarc, a másiknak lehetőség

Ha egy márka hibázik, egy másik ezt könnyen kihasználhatja.

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?

A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.

Az Európai Parlament szabályozza a politikai hirdetéseket

A legújabb módosításokkal többek között azt akarják elérni, hogy az emberek választási kampányokba fektetett bizalma erősödjön.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média

A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.

Mindent meghódítanak a reklámok?

Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.