Keresés

Függetlenné válik a Sportal.hu

Új struktúrájában a Sportal.hu a már meglévő szerkesztőségi erősségeit ötvözi a csúcstechnológiával.

A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője

A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

Új kihívót kapott a Facebook: ez a platform lesz a közösségi média jövője?

A Bluesky ígérete, hogy olyan felületet biztosít, mint amilyennek egy közösségi media site- nak valóban lennie kellene.

Az X a rejtett kedveléseket teszteli

A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései

A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz

Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak

A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.

A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre

Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.

A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért

A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén

A Kids Industries kutatása szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.

Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en

Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.

Elon Musk elkezdte reklámozni a Teslát az X-en

A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.