MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Függetlenné válik a Sportal.hu
Új struktúrájában a Sportal.hu a már meglévő szerkesztőségi erősségeit ötvözi a csúcstechnológiával.
A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
Új kihívót kapott a Facebook: ez a platform lesz a közösségi média jövője?
A Bluesky ígérete, hogy olyan felületet biztosít, mint amilyennek egy közösségi media site- nak valóban lennie kellene.
Az X a rejtett kedveléseket teszteli
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései
A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz
Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén
A Kids Industries kutatása szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.
Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
Elon Musk elkezdte reklámozni a Teslát az X-en
A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.