MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
június 13., 11:20
Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük
Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.
május 6., 09:54
Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít
A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.
április 24., 20:33
Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen
Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.
április 16., 11:37
A Nike növeli a marketingköltségét a párizsi olimpia miatt
A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.
április 11., 13:55
A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
április 8., 19:52
1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.
március 27., 07:57
2026-ra már a Holdon is hirdethetünk
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
március 25., 13:02
Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.