Keresés

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen

Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

A Nike növeli a marketingköltségét a párizsi olimpia miatt

A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.

Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet

A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.