Keresés

Mit tanulhatunk a világ legjobb márkáitól?

Az Interbrand idén 25. alkalommal állította össze a világ legjobb márkáinak listáját, és levonta a tanulságokat az eltelt idő tapasztalataiból.

Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ

Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.

Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?

Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.

Hol megmosolyogtatnak, hol könnyeket csalnak a szembe: a 11 legjobb karácsonyi reklám 2024-ben

A brandek idén is kitettek magukért karácsonyi reklámjaikkal, amelyek között jó néhány érzelmes darabot is találunk. A legjobbak közül válogattunk.

A képernyőn kívül is vonzerőt jelentenek a divatmagazinok?

A divatmagazinok már több mint egy évszázada formálják az emberek ízlését, és a sikerük a mai napig alig kopott.

A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot

Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.

Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?

A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.

Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái

Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?

A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során

Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével

A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.

A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben

Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, kozmikus étterem, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.

Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en

Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.