MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 13., 13:30
A képernyőn kívül is vonzerőt jelentenek a divatmagazinok?
A divatmagazinok már több mint egy évszázada formálják az emberek ízlését, és a sikerük a mai napig alig kopott.
november 22., 13:30
Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ
Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.
november 7., 06:46
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
november 6., 13:30
A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot
Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.
október 31., 13:30
Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?
A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.
október 28., 13:30
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
október 27., 06:46
Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái
Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?
szeptember 16., 16:30
Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
augusztus 27., 10:00
A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
augusztus 21., 11:00
Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
május 23., 06:21
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
május 17., 14:30
A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
április 24., 10:20
Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
április 8., 14:29
Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást
Ezüstösen csillogó fánk, kozmikus étterem, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
április 2., 12:22
Beyoncé új albuma megvadította a márkákat
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
március 27., 07:57
2026-ra már a Holdon is hirdethetünk
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
március 1., 07:05
A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben
Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?
február 28., 07:28
Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
február 15., 07:22
Luxusmárkák, amelyek a kékvérű marketingre szavaznak
A royalok a világ legrégibb és így legkipróbáltabb celebjei, ha úgy tetszik, az ősinfluenszerek.