MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Mit tanulhatunk a világ legjobb márkáitól?
Az Interbrand idén 25. alkalommal állította össze a világ legjobb márkáinak listáját, és levonta a tanulságokat az eltelt idő tapasztalataiból.
Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ
Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
Hol megmosolyogtatnak, hol könnyeket csalnak a szembe: a 11 legjobb karácsonyi reklám 2024-ben
A brandek idén is kitettek magukért karácsonyi reklámjaikkal, amelyek között jó néhány érzelmes darabot is találunk. A legjobbak közül válogattunk.
A képernyőn kívül is vonzerőt jelentenek a divatmagazinok?
A divatmagazinok már több mint egy évszázada formálják az emberek ízlését, és a sikerük a mai napig alig kopott.
A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot
Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.
Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?
A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.
Így adják el magukat a világ legnépszerűbb autómárkái
Milyen márkakommunikációt folytatnak és hogyan építik brandjüket a világ legnépszerűbb autói?
A kommunikációs szakértő szerint nem a bevételkiesés fáj a legjobban a márkáknak egy bojkott során
Gyorsan elterjedhet egy-egy bojkottfelhívás a közösségi médiában. De vajon mi motiválja ezeket a kezdeményezéseket, és mi a teendőjük a cégeknek?
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
Beyoncé új albuma megvadította a márkákat
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
A fogyasztói elégedettség kulcsmomentuma – A kognitív disszonancia redukciója a marketingben
Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"
Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.
Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást
Ezüstösen csillogó fánk, kozmikus étterem, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
2026-ra már a Holdon is hirdethetünk
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
/
2