Keresés

Döntött a bíróság: nem jogsértő, hogy a Meta könyveket használt az AI tanítására

Rövid időn belül ez volt a második eset, hogy a bíróság a techcég javára döntött az írók ellenében.

Egy könyv nem adja el magát – ezt rontják el a kezdő szerzők a marketing-tanácsadó szerint

A magyar könyvpiacon évente több mint 15 ezer új kötet jelenik meg: hogyan tűnhet ki ebből a zajból egy ismeretlen szerző? Gáspár Katalin tanácsai.

Minőségi márkakiterjesztés: kulturális esten mutatta be új kötetét a Dívány

A Múzsák a csók után című kötet olyan márkakiterjesztési lehetőség, ami egy teljesen új területre vezeti be a Dívány magazint.

Kommunikáció négylábon – három könyv felelős kutyagazdiknak

Kutyát tartani nemcsak felelősség, hanem kommunikációs kihívás is – nap mint nap tanulják egymás „nyelvét” a kutyák és gazdáik.

Magyarul is olvasható a szólásszabadság oxfordi kézikönyve

A könyv egyebek mellett arra is rámutat, hogy napjaink egyes jogrendszerei eltérő érvekből vezetik le a szólásszabadság létjogosultságát.

Az AI írta cikkek világában nincs keresnivalóm – interjú Rényi Ádámmal írásról és színházról

Kommunikációs szakemberből kiadótulajjá és íróvá vált, szenvedélye a színház lett: Rényi Ádámmal beszélgettünk ihletről, írásról és kiadóalapításról.

Mi történt a múzsákkal, amikor véget ért a szerelem? Megjelent a Dívány új könyve

A Múzsák a csók után című könyvében Bálint Lilla újságíró a legnagyobb magyar költők múzsáinak izgalmas élettörténetébe enged betekintést.

Holló Bettina: Nem mindegy, hogyan írunk a mentális betegségekről

Holló Bettina, az Index Junior Prima díjas újságírója Máshogyan ugyanúgy – Hétköznapi emberek, különleges sorsok címmel írt könyvet.

Két író beperelte az OpenAI-t, mivel a cég jogellenesen használta fel könyveiket

A kaliforniai törvényszék részlegesen elutasította a keresetet.

Megjelent az első hazai podcast alapú könyv: ettől is különleges

A Betone Studio gondozásában jelent meg az első hazai podcastkönyv, amely igazán különleges témákat boncolgat.

A BookTok sikersztorija, avagy hogyan változtatta meg a TikTok a könyvpiacot

Az olvasók körében mérvadóvá vált az közösségi médiás véleményezés.