Keresés

szeptember 25., 14:00

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.

augusztus 23., 10:00

Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei

Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.

augusztus 22., 16:30

Mit tanulhatnak a márkák Blake Lively PR melléfogásából?

Az év egyik legjobban várt filmje volt a Velünk véget ér, de nem biztos, hogy ezért fogunk emlékezni rá.

június 16., 00:25

Kiosztották a Magyar Mozgókép Díjakat

Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.

június 3., 07:20

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

május 14., 14:07

Érkezik a Maxra a Dűne második része

Denis Villeneuve második Dűne filmje május 21-én debütál a az új streaming platformon, a Maxon.

március 4., 09:33

Zenei coming of age dokumentumfilm debütált az HBO Maxon

A legjobb történeteket az élet írja.

február 23., 14:48

Aki lemaradt a Wonka című filmről, márciusban az HBO Maxon megnézheti

A Timothée Chalamet főszereplésével készült film március 8-án érkezik a streaming felületre.

február 8., 16:20

A Saltburn egyik botrányos jelenetéből inspirálódva adott ki új fürdőbombát a Lush

Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.

február 3., 00:16

A Barbie és az Oppenheimer házasságából megszületett a marketing szerelemgyereke

A Barbenheimer-jelenség tökéletes példa két ellentétes világ varázslatos fúziójára.