MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új modellről
Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.
Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra
A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.
A Spotify hangoskönyvre specializált előfizetéssel rukkolt elő
A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.
Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt
Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.
Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései
A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz