Keresés

Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új modellről

Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.

Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra

A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.

A Spotify hangoskönyvre specializált előfizetéssel rukkolt elő

A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.

Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt

Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.

Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései

A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz