A Horvát Idegenforgalmi Közösség 2005 óta rendezi meg az „Aranytoll” díjátadót, melynek célja, hogy elismerje azokat a nemzetközi tartalomkészítőket, akik kreatív, informatív és inspiráló anyagaikkal hozzájárulnak Horvátország turisztikai népszerűsítéséhez. A díjátadóval párhuzamosan minden évben egy sajtóutat is szerveznek, hogy a résztvevők személyesen is felfedezhessék a díjátadó régió és Horvátország változatos kínálatát.
Idén április 8. és 11. között 15 országból összesen 28 külföldi médiamunkást láttak vendégül, akik egy izgalmas, élményekkel teli program keretében ismerkedhettek meg Isztria kulturális, gasztronómiai és természeti látnivalóival. A többnapos esemény csúcspontja április 10-én volt, amikor a festői Kozlović Pincészetben sor került az ünnepélyes díjátadóra, ahol a legjobb médiamegjelenéseket díjazták.
Az „Aranytoll” díjat idén is több kategóriában ítélték oda – print, online, rádió, televízió, utazási blog, illetve közösségi média – és különösen nagy büszkeség számunkra, hogy a közösségi médiában elért kiemelkedő teljesítményért járó Grand Prix díjat egy magyar alkotó, Luna Joanna Michelle kapta
– mondta Ivana Herceg, a magyarországi Horvát Idegenforgalmi Közösség igazgatója.
Luna Joanna Michelle Instagramon és TikTokon keresztül megosztott élményei különleges módon hozták közelebb a fiatal utazóközönséghez a horvátországi vitorlázás csodálatos világát, érzékletesen bemutatott utazási élményei pedig remekül bemutatta az Adriai-tenger rejtett szépségeit.