MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
október 28., 13:30
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
augusztus 18., 06:45
Ez köti össze Snoop Doggot a Samsung magyar kommunikációs vezetőjével: Samu Zsófia nem csak a lánggal futott
A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.
június 17., 06:45
Magyar versenyzőkért is szurkolhatunk a Cannes Lions 2024-en
Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.
május 14., 11:58
Megérkezett a világ első magyar futócipője
A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.
március 28., 17:06
Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.