MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Magyar siker az „Aranytoll” díjátadón – Luna Joanna Michelle kapta a Grand Prix-t
A Horvát Idegenforgalmi Közösség idén is megrendezte az „Aranytoll” Média Díjátadót, amelyen magyar siker is született.
Megérkezett a forradalmi magyar AI-alapú képszoftver végleges verziója
Fejlesztői szerint a Tengr.ai képgeneráló szoftver idővel akár a Photoshopot is kiválthatja.
Ez köti össze Snoop Doggot a Samsung magyar kommunikációs vezetőjével: Samu Zsófia nem csak a lánggal futott
A magyar kommunikációs szakember az olimpia egyik záróeseményen, egy éjszakai futáson is teljesítette a 10 kilométeres távot.
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
Magyar versenyzőkért is szurkolhatunk a Cannes Lions 2024-en
Több hazai pályamű is bekerült a shortlistes alkotások közé.
Megérkezett a világ első magyar futócipője
A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.
Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.