Keresés

június 19., 16:09

Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél

A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.

június 14., 06:45

Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?

Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.

május 1., 08:08

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

február 13., 07:10

Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja

Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.