MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Magyar siker az „Aranytoll” díjátadón – Luna Joanna Michelle kapta a Grand Prix-t
A Horvát Idegenforgalmi Közösség idén is megrendezte az „Aranytoll” Média Díjátadót, amelyen magyar siker is született.
Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa
A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.
Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
Ez a legjobb időpont a posztolásra a közösségi oldalokon egy kutatás szerint
A SproutSocial 2,5 milliárd megjelenést elemezve készített kutatást a témában. Mutatjuk az eredményt.
Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság
Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.
Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.