Az elmúlt évek történéseire reagál a Telekom legújabb kampánya, aminek központi arca a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik lett. A vállalat úgy érzi, hogy a közelmúlt történései hatással voltak az emberek világlátására, gondolkodásmódjára, és mindez a társadalomban is leképeződött.
Minden egy lépéssel kezdődik
A tanult tehetetlenség egy olyan mentális állapot, amely megrekedéshez, stagnáláshoz vezethet, ahelyett, hogy a lehetőségek kerülnének előtérbe. A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkiben megvan az a képesség, hogy a saját életének az alakítója legyen. Ehhez pedig apró lépesek is elegendőek, melyek az élet különböző területeit jobbá teszik, azaz tuningolják.
A Telekom közleményéből kiderül, hogy a válallat kiemelten fontosnak tartja ezt az üzenetet, illetve az ezzel kapcsolatos viselkedésváltozást, ezért olyan partnert keresett, aki hitelesen tudja megszólítani az országot, mert személyiségével, életútjával maga is megtestesíti mindezt. Így esett a választás a magyar labdarúgó válogatott csapatkapitányára, Szoboszlai Dominikre.
A sportra és a digitalizációra egyaránt igaz, hogy konzisztens lépésekkel fejlődhetünk. Szoboszlai Dominik példája megmutatta az egész világnak, hogy magyarként is el lehet jutni a topligáig, elszántsággal és kitartással minden akadály leküzdhető. Együttműködésünk révén arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy bízzanak magukban, és tegyék meg a céljaik felé vezető első lépéseket, mert képesek rá
– fogalmazott Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója.
A cél Magyarország tuningolása
A Magyar Telekom törekvése, hogy szolgáltatás- és termékkínálatát, üzlettereit és ügyfélkiszolgálását a változó világhoz és az ügyfelek igényeihez alakítsa. A vállalat küldetésének tekinti a magyar társadalom digitális fejlesztését és azt, hogy megmutassa, miként lehet a technológiát úgy használni, hogy az az embereket előre vigye és a hétköznapokat segítse. Ez a törekvés maga a tuning, ami a mostani reklámkampány fő motívuma: kis változtatás is elég ahhoz, hogy előre lépjünk, legyen szó az élet bármely területéről.
A kampánnyal a lakosságnak szeretnénk üzenni, hogy ne adják fel, képesek elérni a céljaikat. Hiszünk a kommunikáció erejében és úgy gondoljuk, hogy egy olyan nagy márkának, mint a Magyar Telekomnak társadalmi felelőssége, hogy támogassa, inspirálja az embereket. A hosszú távú célunk az, hogy a digitalizáció segítségével tuningoljuk Magyarországot: támogatást, digitális jóságokat adjunk az ügyfeleknek, melyekkel jobbá tehetik az életüket
– tette hozzá Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Szoboszlai Dominik – akinek ez az első reklámfilm szereplése – fontosnak tartja, hogy egy olyan ügy mellé áll, amelyben példát és motivációt tud adni az embereknek:
Nagyon örülök, hogy én lehetek ennek a kampánynak az arca és hogy ezzel indul a több éves együttműködésem a Magyar Telekommal. Ez egy olyan üzenet, amihez nagyon őszintén tudok csatlakozni. Egyben jó lehetőség is számomra, hogy szólhatok a magyar emberekhez, és biztathatom őket arra, hogy vegyék észre a lehetőségeket a saját életükben. Ahogy ők hisznek bennem, úgy én is hiszek bennük, hogy képesek elérni az álmaikat
– fejtette ki Szoboszlai Dominik.
A reklámfilm 2024. március 15-től kerül a televíziókban adásba.
(Borítókép: Szoboszlai Dominik. Forrás: Telekom)