Keresés

Fiatal autóversenyzőt támogat az RTL: Molnár Martin számára a Formula–1 a cél

Az együttműködés célja, hogy a 16 éves pilótát széles körben bemutassa a hazai közönségnek, valamint végigkísérje őt a Formula–1 felé vezető úton.

Népszerű Disney-filmek és sorozatok jönnek az RTL Magyarország műsorán

Az RTL Magyarország együttműködést kötött a Disney Entertainment filmjeinek és tévésorozatainak sugárzására.

Hosszútávú stratégiai partnerségre lépett a LaLiga és a Vegas.hu

A megállapodás értelmében a LaLiga-hoz köthető marketingjogokat kizárólag a Vegas.hu használhatja a magyar sportfogadási szektoron belül.

A KNK ügynökséggel erősít a megújult Lurdy Ház

A Lurdy Ház korszerű belső tereit és a tulajdonos jövőbeli fejlesztési terveit a KNK szakmai támogatásával ismerhették meg a sajtó képviselői.

Elmélyíti együttműködését a HONOR és a Google Cloud

A HONOR és a Google Cloud között kialakított partnerség már eddig is számos felhasználóbarát újítást eredményezett.

Exkluzív Connected TV együttműködést kötött a Teads és az LG Ad Solution

Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltő Connected TV kampányokat futtathatnak.

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

Szoboszlai Dominik a Telekom új arca

A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.