MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Fiatal autóversenyzőt támogat az RTL: Molnár Martin számára a Formula–1 a cél
Az együttműködés célja, hogy a 16 éves pilótát széles körben bemutassa a hazai közönségnek, valamint végigkísérje őt a Formula–1 felé vezető úton.
Népszerű Disney-filmek és sorozatok jönnek az RTL Magyarország műsorán
Az RTL Magyarország együttműködést kötött a Disney Entertainment filmjeinek és tévésorozatainak sugárzására.
Hosszútávú stratégiai partnerségre lépett a LaLiga és a Vegas.hu
A megállapodás értelmében a LaLiga-hoz köthető marketingjogokat kizárólag a Vegas.hu használhatja a magyar sportfogadási szektoron belül.
A KNK ügynökséggel erősít a megújult Lurdy Ház
A Lurdy Ház korszerű belső tereit és a tulajdonos jövőbeli fejlesztési terveit a KNK szakmai támogatásával ismerhették meg a sajtó képviselői.
Elmélyíti együttműködését a HONOR és a Google Cloud
A HONOR és a Google Cloud között kialakított partnerség már eddig is számos felhasználóbarát újítást eredményezett.
Exkluzív Connected TV együttműködést kötött a Teads és az LG Ad Solution
Az LG megoldásának köszönhetően a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltő Connected TV kampányokat futtathatnak.
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott
A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
Szoboszlai Dominik a Telekom új arca
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.