Már több mint 20 éve van jelen az életünkben a YouTube, New Yorkban pedig immár negyedik alkalommal rendezték meg a Brandcast konferenciát, ahol az alkotók és a brandek kapcsolata kerül előtérbe. Az eseményen ezúttal is olyan bejelentéseket tettek, amelyek a nézőket és a hirdetőket egyaránt érintik.
Új hirdetési típusok
Aminek a nézők nem, de a hirdetők annál inkább örülhetnek, az a Gemini AI-platform segítségével felmért Peak Moments-hez köthető.

Ez a részlet a videó legnézettebb, valamilyen szempontból legkiemelkedőbb pontja, ami a nézők számára a legérdekesebb lehet. A videómegosztó a jövőben ezen jelenet mögé csempészi be a hirdetéseket, hiszen a legtöbb néző szeme ekkor szegeződik a képernyőkre.

A Google azonban itt nem állt meg, elhozta a nagyképernyőkre is a Masthead hirdetést, ami a Disney+ megoldásához hasonlóan a főképernyő tetején egy nagy sávot foglal el, és itt tudja a hirdető megjeleníteni saját képi anyagát. Emellett pedig a Shoppable funkcióval már a nagyképernyőn is böngészhetők lesznek a meghirdetett termékek.
Ingyen nfl mindenkinek
A nézők számára is kedveskedtek, ugyanis egyúttal azt is bejelentették, hogy megvették egy NFL meccs közvetítési jogait (kivéve például Kanadára), így a brazíliai São Paulo-ban 2025. szeptember 5-én zajló eseményt ingyen követhetik a nézők a YouTube-on. A Corinthians Arénában a Los Angeles Chargers és a Kansas City Chiefs fog összecsapni, magyar idő szerint szeptember 6-án hajnal 2-kor kezdődik majd a mérkőzés.
Bár arról nincsenek adatok, hogy mekkora összeget fizettek a közvetítési jogokért, a tavalyi év első brazíliai mérkőzésének jogaiért az NBC Universal 105 millió dollárt adott ki, a mérkőzést pedig a Peacock streamingfelületén adták. A Nielsen adatai szerint az Egyesült Államokban tavaly a 100 lenézettebb műsorból 45 NFL mérkőzés volt, a toplista első 10 helyén pedig csak NFL meccsek sorakoztak. Nem véletlen tehát, hogy a streamingszolgáltatók ilyen irányba terjeszkednek: a Netflix és az Amazon is vett már közvetítési jogokat.