MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki
A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.
Nyolcmillió dollárba kerül fél perc reklámidő az idei Super Bowl alatt
Minden eddigi rekordot megdöntve már nyolcmillió dollárba kerül félpercnyi tévéreklám az NFL jövő vasárnapi nagydöntője alatt.
Igen, ez bizony a Taylor Swift-effektus!
Az énekesnő és Travis Kelce kapcsolata többek között az NFL népszerűségére, a focista értékére de még a Super Bowl nézettségére is hatással volt.
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája
Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.
Martin Scorsese a reklámiparban is felülhet a trónra
De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?
Rekordot döntött a Peacockon közvetített Dolphins-Chiefs rájátszás meccs
Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt a meccset streamelte.