Keresés

Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki

A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.

Nyolcmillió dollárba kerül fél perc reklámidő az idei Super Bowl alatt

Minden eddigi rekordot megdöntve már nyolcmillió dollárba kerül félpercnyi tévéreklám az NFL jövő vasárnapi nagydöntője alatt.

Igen, ez bizony a Taylor Swift-effektus!

Az énekesnő és Travis Kelce kapcsolata többek között az NFL népszerűségére, a focista értékére de még a Super Bowl nézettségére is hatással volt.

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.

A Network4-en követhető Dwayne Johnson amerikaifoci-ligája

Az NFL holtszezonjában az UFL első szezonját nézhetjük.

Martin Scorsese a reklámiparban is felülhet a trónra

De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?

Rekordot döntött a Peacockon közvetített Dolphins-Chiefs rájátszás meccs

Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt a meccset streamelte.