április 23., 08:20
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.
A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.
A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.
A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.
A Rare Beauty lehetséges eladása a következő celeb milliárdossá tehetné az énekesnőt.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.
A Dude kreatív ügynökség által készített Naked Talks nevű kampányfilm a megpróbáltatásokon való felülkerekedést dolgozza fel.