MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Ennyit lehet keresni a marketing és média világában – friss adatok a KSH-tól
A KSH adatai szerint a marketingesek és médiamunkások jobbára a bruttó átlagkeresetnél többet vihetnek haza.
Szabó Balázs vezeti az RTL Magyarország streaming területét
Az Indamediához igazolt Csikesz Erika
További cikkek
Öt kategóriában nyerte el a Lounge Communication a PR szakma Oscar-díját
Három hazai márka kampányai összesen öt kategóriában kaptak elismerést a PR szakma Oscar-díjának számító IPRA Golden World Awards versenyén.
Távozik a WPP-től Kun Miklós: "Támogató és inspiráló közeget jelentett számomra ez az ügynökség"
21 év után búcsút int a WPP globális hálózatának Kun Miklós. A szakember a MediaFuture-nek azt mondta, a változás egy ciklikus folyamat része.
Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről
Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?
Pőcze Balázs: "Az adat nemcsak inspirál, de vissza is igazol"
Pőcze Balázs, a Mito Creative kreatívigazgatója szerint az igazán erős kampányok nemcsak intuitívak, hanem jól kalibráltak is.
Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint
A kutatás rámutatott, hogy a fiatalabbak nagyobb önbizalommal használják a közösségi médiát, de kitettebbek lehetnek az online veszélyeknek.
Hamarosan indul a Női labdarúgó-Európa-bajnokság, a BBC pörgős szpottal hirdeti
A szpot egy szélesebb reklámkampány része, amelynek célja, hogy megünnepelje a női sport fontos pillanatait.
Legolvasottabb
Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca
A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.
A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig
Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkákat.
37 év után távozik pozíciójából Anna Wintour, a Vogue magazin főszerkesztője
A bejelentés szerint a döntés a lap strukturális átalakításával függ össze, Anna Wintour utódját még keresik.
„Az embereknek nem hírekre van szükségük, hanem információkra″ – Huber Tamás a 25 éves Totalcar megújulásáról
Idén ünnepli 25. születésnapját a hazai autós média egyik zászlóshajója, a Totalcar, amely mostantól megújult formában várja olvasóit.
Interjúk
„Egy magára hagyott kisbaba mellett nem lehet elmenni” – interjú Varró Gabriellával a Civil Díj nyertes kampányáról
Tatár István: „A lokális piacra gyártott prémium tartalom jobban megragadja a felhasználót"
Tamasi Szilvia: „Ki kell lépni a klasszikus újságírás világából"
„A tudásunkat megosztva sokoldalúbb, hitelesebb tájékoztatást nyújtunk” – interjú Reiber Gabriellával
„Egyre erősödik a marketing szerepe” – interjú Bánhegyi Zsófiával, az Év Európai Marketingszakemberével
„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről
Dr. Aczél Petra: „Tévedés, hogy nem olvasunk el hosszú szövegeket″
Bán Zoltán: „A legfontosabb a jó tartalom”
MarComm
Egyre több a csaló oldal és nő a gyűlöletbeszéd aránya – negatív képet fest a digitális média barométere
Már beszélgetni is lehet Diával, az eMAG chatbotjával
Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint
Pofonegyszerű megoldások komplex problémákra – Simon Bálint szerint a marketing jövője a viselkedéstudományban rejlik
Media
Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint
Kertek, történetek, örökség – új sorozat indul a magyar kertkultúráról a Dunán
37 év után távozik pozíciójából Anna Wintour, a Vogue magazin főszerkesztője
Friss nézettségi adatok: véget ért a Kincsvadászok, az RTL átvette a vezetést
Döntött a bíróság: nem jogsértő, hogy a Meta könyveket használt az AI tanítására
Stratégiai együttműködést kötött a Paprika Studios és az ITV Studios: nagy sikerű televíziós formátumokat érint
„Az embereknek nem hírekre van szükségük, hanem információkra″ – Huber Tamás a 25 éves Totalcar megújulásáról
Átadták a Nickelodeon Kids’ Choice Awards díjait: itt vannak az idei kedvencek
Content
Ennyit lehet keresni a marketing és média világában – friss adatok a KSH-tól
A WhatsApp rendszerében is segít a Meta AI: összefoglalja az üzenetek tartalmát
Többé nem közvetíthetnek élő műsort a 16 éven aluliak a YouTube-on
Új eszközökkel segíti a hirdetőket a Spotify
Kivételes pályát futott be a MediaFuture Award posztumusz díjazottja: Hantosi Bálintra emlékezünk
A TikTok már nem nyomtat több könyvet: megszűnik az 8th Note Press kiadó
Mennyit ér a mesterséges intelligenciával végzett munka? Az első magyar AI kézikönyv ezt is tisztázza
Hiánypótló kiadványt tett közzé az NMHH az online veszélyekről: a fiatalok védelmét szolgálja
Know-How
Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet
Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai
Hogyan lehet fenntartható a marketing? – Karczub-Lehoczky Fanni elemzése
Hogyan növelheted láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben? – Varga Balázs tanácsai
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben
Igazi marketing-aranybánya lehet a Reddit, ha jól használjuk
Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint
Updates
Szabó Balázs vezeti az RTL Magyarország streaming területét
Az Indamediához igazolt Csikesz Erika
Távozik a WPP-től Kun Miklós: "Támogató és inspiráló közeget jelentett számomra ez az ügynökség"
Márton Szabolcs lett a BDPST Koncept stratégiai igazgatója
Távozik pozíciójából Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója
Távozott pozíciójából Király Anita, a Portfolio Csoport operatív igazgatója
A$AP Rocky lett a Ray-Ban első kreatívigazgatója: új kollekcióval debütált
Új vezető a Yettel Digital Tribe élén
Állások
Digital Sales Manager