Keresés

Interaktív élménnyel és ingyenjegyekkel csábít a világ legjobb fapadosa

A Skytrax minden évben meghirdeti ügyfélelégedettségi felmérését, az utazók véleményei alapján pedig a legjobb fapadosok listája is összeáll.

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

Hogyan válhat díjnyertessé egy üzletlánc?

A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.

Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?

A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

Ezeket várják az emberek a márkáktól

Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.

Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól

Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.

A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett

A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg az őszi állásboom közepette.

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

Egy jó ötlet, átgondolt tervezés és okos marketing – így született a Cseles

A felnőtt szörp megálmodói jöttek, láttak és győztek.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

30 éve megőrült érte az ország, de ma is felkapja rá minden magyar a fejét: a Dallas Bobbyja MOL-reklámarc lett

A MOL nosztalgikus húrokat penget: a Dallas Bobbyjával idéz fel egy legendás reklámot.

Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?

Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.