MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Interaktív élménnyel és ingyenjegyekkel csábít a világ legjobb fapadosa
A Skytrax minden évben meghirdeti ügyfélelégedettségi felmérését, az utazók véleményei alapján pedig a legjobb fapadosok listája is összeáll.
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
Hogyan válhat díjnyertessé egy üzletlánc?
A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.
Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?
A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.
Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában
Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett
A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg az őszi állásboom közepette.
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
Egy jó ötlet, átgondolt tervezés és okos marketing – így született a Cseles
A felnőtt szörp megálmodói jöttek, láttak és győztek.
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
30 éve megőrült érte az ország, de ma is felkapja rá minden magyar a fejét: a Dallas Bobbyja MOL-reklámarc lett
A MOL nosztalgikus húrokat penget: a Dallas Bobbyjával idéz fel egy legendás reklámot.
Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?
Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
/
3