MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. október 22., 06:46
Interaktív élménnyel és ingyenjegyekkel csábít a világ legjobb fapadosa
A Skytrax minden évben meghirdeti ügyfélelégedettségi felmérését, az utazók véleményei alapján pedig a legjobb fapadosok listája is összeáll.
2024. október 23., 06:58
Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?
A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.
2024. október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
2024. október 17., 13:30
Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában
Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.
2024. október 17., 06:45
Hogyan válhat díjnyertessé egy üzletlánc?
A Rossmann több díjat is bezsebelt az Év Kereskedője pályázaton. Sikerességük titkát Varga Anita Ágnes, a cég marketingvezetője árulta el.
2024. október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
2024. október 14., 13:30
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
2024. október 11., 06:46
Egy jó ötlet, átgondolt tervezés és okos marketing – így született a Cseles
A felnőtt szörp megálmodói jöttek, láttak és győztek.
2024. október 8., 06:46
Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
2024. október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
2024. október 1., 06:46
A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett
A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg az őszi állásboom közepette.
2024. szeptember 28., 06:45
30 éve megőrült érte az ország, de ma is felkapja rá minden magyar a fejét: a Dallas Bobbyja MOL-reklámarc lett
A MOL nosztalgikus húrokat penget: a Dallas Bobbyjával idéz fel egy legendás reklámot.
2024. szeptember 25., 14:00
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
2024. szeptember 22., 06:46
Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?
Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.
2024. szeptember 20., 11:47
Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
2024. szeptember 18., 12:00
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
2024. szeptember 17., 16:30
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
2024. szeptember 17., 13:15
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
2024. szeptember 14., 06:46
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
2024. szeptember 13., 14:30
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
/
3