Keresés

Vitafoods Europe 2025: ezek a legfontosabb trendek a táplálékkiegészítők világában

Farkas Zsolt több mint 30 mélyinterjút készített a jelen lévő márkák alapítóival és marketingeseivel, valamint elemezte az iparági előrejelzéseket.

AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia

A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.

Hogyan vásárolnak az emberek karácsonyra 2024-ben?

Milyen trendek jellemzik az idei karácsonyi vásárlásokat? Erről készült most felmérés.

A nyomtalanságtól a Wes Anderson hatásig: ezek most a legizgalmasabb csomagolási trendek

Jelentésben a Pentawards tíz kulcsfontosságú jellemzőt emel ki, amely meghatározza a dizájntrendeket.

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

Dentsu: 2025-ös médiatrendek az algoritmusok korszakában

A Dentsu éves Media Trends jelentésében gyakorlati útmutatások is találhatók. Összefoglaltuk a lényeget.

Elégedetlenek a Black Friday akciókkal a magyar vásárlók

Mennyire népszerű a magyarok körében a Black Friday és milyen trendek jellemzők az idén? Ez is kiderül egy friss kutatásból.

Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?

A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása

Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024-es Z generációs gyorstalpaló

Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.

Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról

Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

Farkas Zsolt: "Egy hashtag többet mond ezer szónál"

Az Evolut Ügynökség vezetője arról beszélt nekünk, hogy hogyan lovagolhatják meg a márkák a hashtag-trendeket.

A K&H a vállalkozásokat segíti: így lehet jó partner az AI-ból

Egy konferenciasorozat mellett a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat is segíti a kreatív együttműködési elképzelések megvalósítását.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

A legfrissebb Z generációs trendekkel érkezünk – egyenesen New Yorkból

Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk.