MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Most először fordult elő, hogy többen néztek streaminget, mint tévét
A Nielsen szerint bár a tendencia további növekedést mutat, nem gondolják, hogy temetni kéne a lineáris televíziót.
„Szükség van egy nagy presztízsű szakmai elismerésre″ – Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét kérdeztük az új tévés díjról
Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét arról kérdeztük, miért tartották fontosnak létrehozni az új televíziós szakmai díjat.
7 erős gondolat a magyar médiáról Vitray Tamástól
Az Internet Hungary vendége volt Vitray Tamás és erős gondolatokat osztott meg a médiával kapcsolatosan.
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.
Március 26-án adják át a Televíziós Újságírók Díját
Idén immár tizenkettedik alkalommal díjazzák a televíziós szakma legjobbjait.
Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming
Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.
A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
Új digitális igazgató a TV2 Csoport élén
Március 7-től Csikesz Erika tölti be a pozíciót.
Szoboszlai a MATCH4-en tér vissza
A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.
Az elkövetkezendő öt év
Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.