MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
október 4., 06:46
7 erős gondolat a magyar médiáról Vitray Tamástól
Az Internet Hungary vendége volt Vitray Tamás és erős gondolatokat osztott meg a médiával kapcsolatosan.
május 30., 14:24
Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
május 6., 06:07
Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming
Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.
április 12., 09:46
Szoboszlai a MATCH4-en tér vissza
A Network4 a Bundesliga sorsdöntő mérkőzéseit is adja a hétvégén, de a motorsportok szerelmesei sem maradnak közvetítés nélkül.
március 7., 11:58
A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
március 7., 07:16
Az elkövetkezendő öt év
Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.
február 29., 08:35
Új digitális igazgató a TV2 Csoport élén
Március 7-től Csikesz Erika tölti be a pozíciót.