Keresés

Új szakemberekkel erősíti szerkesztőségi csapatát a Blikk

A Blikk tartalomkínálatában nagyobb hangsúlyt kapnak a közéleti hírek mellett a gazdaság, a tech, a sport, az autó és a kultúra rovat anyagai.

Palcsó Sára himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka

A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.

Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora

A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?

A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre

Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.

Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.

Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.