MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 5., 11:00
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
június 26., 10:00
Palcsó Sára: himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre
A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.
május 30., 07:52
Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka
A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.
április 25., 08:17
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
március 20., 09:08
Google Exkluzív – Eliminált cookie-k, avagy eljött a predikció kora
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
március 15., 08:36
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
február 17., 09:59
Plágium vagy inspiráció? Szókimondó szakemberekkel beszélgettünk a kreatívipar állapotáról.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.