MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
június 10., 06:45
A Financial Times új szolgáltatása lehet a B2B jövője
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
május 24., 07:48
Az X a rejtett kedveléseket teszteli
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
május 3., 07:48
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
április 30., 07:36
Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
április 19., 16:22
Így alakulnak a május 21-én érkező Max előfizetései
A párizsi olimpia minden előfizetői csomagban nézhető lesz
április 9., 10:33
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
március 21., 10:06
Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
március 12., 10:56
A lányok dominálnak a közösségi médiában a rajongás és a kreativitás terén
A Kids Industries kutatása szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.
március 8., 09:34
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
február 28., 07:28
Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en
Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.
február 26., 09:40
A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.
február 9., 15:08
Elon Musk elkezdte reklámozni a Teslát az X-en
A Tesla vezére eddig kerülte a hirdetéseket.