MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Így változtatja meg a mesterséges intelligencia a kreatív munkavégzés módját
A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.
Egyre égetőbb probléma a tehetségválság
Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.
Veszélyben a szellemi munka, na de kiket érint a változás?
A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.
A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?
A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.