Keresés

június 25., 15:41

Így változtatja meg a mesterséges intelligencia a kreatív munkavégzés módját

A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.

április 11., 09:34

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

március 17., 23:31

Egyre égetőbb probléma a tehetségválság

Erre minden cégnek és munkavállalónak fel kell készülnie.

február 5., 06:52

Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?

A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.

január 10., 15:59

Veszélyben a szellemi munka, na de kiket érint a változás?

A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.