MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 29., 07:20
Egy új program automatikusan gendersemlegessé korrigálja az írott szöveget
Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.
május 8., 14:40
A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
május 6., 11:01
Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
május 3., 07:48
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
április 29., 15:16
Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
április 25., 15:23
A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
április 15., 11:36
Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.