MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Egy új program automatikusan gendersemlegessé korrigálja az írott szöveget
Az anyatermészet mostantól csak természet. A Havas Lynx ezzel az eszközzel szeretné csökkenteni a nemek közötti egyenlőtlenséget és előítéleteket.
Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day
Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.
A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.