MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
Megszavazták a világ első átfogó jogszabályát a mesterséges intelligenciáról
Ezentúl kötelező lesz egyértelműen megjelölni a mesterséges képi, hang- és videotartalmakat.
EU-s országok hadat üzentek a fast fashion márkáknak
Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.
Joe Biden aláírta a TikTok betiltásáról szóló törvényt
A platformot tulajdonló ByteDance kijelentette, bírósági úton fog harcolni a törvény ellen.
Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
Az EU vizsgálatot indít a TikTok ellen a gyermekvédelemre vonatkozó szabályok miatt
Mindezt a gyermekvédelemre vonatkozó jogszabályok esetleges megsértése miatt.