Keresés

Social media területtel bővül az IAB Hungary influencer marketingért felelős munkacsoportja

A digitális piacon jellemző probléma a közösségioldal-szolgáltatók elérhetetlensége. Az IAB Hungary most erre igyekszik megoldást találni.

Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről

Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója.

Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect

Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.

Egyre több a csaló oldal és nő a gyűlöletbeszéd aránya – negatív képet fest a digitális média barométere

A jelentés szerint a digitális platformokon 72 százalékkal nőtt a káros, gyűlöletkeltő tartalmak aránya.

Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet

A digitális hirdetési piac legdinamikusabban fejlődő területe világszerte a retail média – de vajon hol tart ma Magyarország ezen az úton?

Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportjaiban

A megválasztott vezetők mandátuma 2026. december 31-ig szól.

Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”

Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.

Az IAB Hungary elnökségi tagja lett Horváth Rita: "Izgalmas és jelentőségteljes lehetőség"

A MediaFuture annak kapcsán kérdezte Horváth Ritát, a Publicis Groupe médiavezetőjét, hogy a szakembert az IAB Hungary elnökségi tagjává választották.

Omnichannel Retail Media Kalauzzal jelentkezett az IAB Hungary

A szakmai szervezet egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.

Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja

Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.

Meghosszabbították az Év videós hirdetése verseny nevezési határidejét

A nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbították Az Év videós hirdetése verseny nevezési határidejét.

Lunczner Ádám lett az IAB Hungary új elnöke

9 év után új elnök került az IAB Hungary élére Lunczner Ádám személyében, aki kinevezése kapcsán nyilatkozott a MediaFuture-nek.