MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Social media területtel bővül az IAB Hungary influencer marketingért felelős munkacsoportja
A digitális piacon jellemző probléma a közösségioldal-szolgáltatók elérhetetlensége. Az IAB Hungary most erre igyekszik megoldást találni.
Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről
Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója.
Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect
Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.
Egyre több a csaló oldal és nő a gyűlöletbeszéd aránya – negatív képet fest a digitális média barométere
A jelentés szerint a digitális platformokon 72 százalékkal nőtt a káros, gyűlöletkeltő tartalmak aránya.
Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet
A digitális hirdetési piac legdinamikusabban fejlődő területe világszerte a retail média – de vajon hol tart ma Magyarország ezen az úton?
Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportjaiban
A megválasztott vezetők mandátuma 2026. december 31-ig szól.
Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”
Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.
Az IAB Hungary elnökségi tagja lett Horváth Rita: "Izgalmas és jelentőségteljes lehetőség"
A MediaFuture annak kapcsán kérdezte Horváth Ritát, a Publicis Groupe médiavezetőjét, hogy a szakembert az IAB Hungary elnökségi tagjává választották.
Omnichannel Retail Media Kalauzzal jelentkezett az IAB Hungary
A szakmai szervezet egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.
Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja
Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.
Meghosszabbították az Év videós hirdetése verseny nevezési határidejét
A nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbították Az Év videós hirdetése verseny nevezési határidejét.
Lunczner Ádám lett az IAB Hungary új elnöke
9 év után új elnök került az IAB Hungary élére Lunczner Ádám személyében, aki kinevezése kapcsán nyilatkozott a MediaFuture-nek.