Keresés

május 6., 06:07

Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming

Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.

május 24., 12:31

Globális leépítés várható a TikToknál

A TikTok elbocsátja az üzemeltetési és a marketing osztály dolgozóinak nagy részét.

április 23., 08:20

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

április 19., 10:50

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

április 11., 13:55

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

március 28., 13:02

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

március 21., 10:06

Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak

A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.

február 23., 14:03

Elstartolt a Hell Energy új kampánya Michele Morronéval

A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.

február 12., 06:44

A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol

Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.