MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 6., 06:07
Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming
Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.
május 24., 12:31
Globális leépítés várható a TikToknál
A TikTok elbocsátja az üzemeltetési és a marketing osztály dolgozóinak nagy részét.
április 23., 08:20
A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
április 19., 10:50
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
április 11., 13:55
A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
március 28., 13:02
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
március 21., 10:06
Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.
február 23., 14:03
Elstartolt a Hell Energy új kampánya Michele Morronéval
A globális kampány arca a 365 nap című film sztárja.
február 12., 06:44
A nagytestvér mindent lát, hall és befolyásol
Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.