MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
Minden második fiatalra veszélyt jelentenek az álhírek
Nehezen szűrik ki a magyarok az álhíreket, ami a fiatalokra fokozottan igaz.
TikTok és lelki segítségnyújtás: hogyan használható jóra a közösségi platform?
Márton Szabolcs Lévai Tímeát, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány kommunikációs szakértőjét és Bendl Mátyást, a POME alapítóját kérdezte.
Megtiltják a közösségi média használatát a 14 év alattiaknak Floridában
A 15 és 16 éves fiatalok esetében pedig szülői engedélyhez kötik.