MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Megújul a Positive Adamsky – Bemutatkozik a PDKY
Teljeskörű brandmegújulást jelentett be a Positive Adamsky (PDKY) integrált ügynökségi csoport.
Nemzetközi piacra lép a PR-Agent Communications ügynökség
Az ügynökség csatlakozott a GlobalCom PR Network (GCPR) nemzetközi hálózathoz, amely világszerte több mint 100 országban van jelen.
Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora
A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.
A MITTE lett a lakóingatlan-fejlesztő AVICO Group ügynöksége
A digitális megújulás nemcsak vizuálisan, de tartalmilag is új alapokra helyezi az AVICO kommunikációját.
A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
Az együttműködés célja egy még intenzívebb médiajelenlétet elérése, a DIEGO elismertségének és láthatóságának építése.
Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”
Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.
Az Armadillot választotta leadügynökségének a Stühmer
Az ügynökség a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.
Az Astoria Agency-vel dolgozik az Art and Antique, a Budapest Contemporary és a Füred Art Week
Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége immáron harmadik éve foglalkozik a művészeti események népszerűsítésével.
Az Universal McCann és a SUPER11 segíti az AutoWallis Csoport kommunikációját
Az AutoWallis Csoport tenderén a közösen induló Universal McCann és a SUPER11 kooperációban nyerte meg az autómárkák ügynökségi feladatait.
Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.
A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén
A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.
A MITTE Communications lett az Allee új PR ügynöksége
A MITTE Communications PR-stratégia, sajtókommunikáció, tanácsadás, médiavásárlás területeken segíti az Alle tevékenységét.
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat
Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.
A Microsoft afrikai nyelvmegőrzési programjának kampányát is díjazták New Yorkban
A One Show a New York-i Kreatív Héten belül idén is kihirdette a legjobb ügynökségeket és kampányokat.
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.