Keresés

Megújul a Positive Adamsky – Bemutatkozik a PDKY

Teljeskörű brandmegújulást jelentett be a Positive Adamsky (PDKY) integrált ügynökségi csoport.

Nemzetközi piacra lép a PR-Agent Communications ügynökség

Az ügynökség csatlakozott a GlobalCom PR Network (GCPR) nemzetközi hálózathoz, amely világszerte több mint 100 országban van jelen.

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

A MITTE lett a lakóingatlan-fejlesztő AVICO Group ügynöksége

A digitális megújulás nemcsak vizuálisan, de tartalmilag is új alapokra helyezi az AVICO kommunikációját.

A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége

Az együttműködés célja egy még intenzívebb médiajelenlétet elérése, a DIEGO elismertségének és láthatóságának építése.

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

Az Armadillot választotta leadügynökségének a Stühmer

Az ügynökség a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.

Az Astoria Agency-vel dolgozik az Art and Antique, a Budapest Contemporary és a Füred Art Week

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége immáron harmadik éve foglalkozik a művészeti események népszerűsítésével.

Az Universal McCann és a SUPER11 segíti az AutoWallis Csoport kommunikációját

Az AutoWallis Csoport tenderén a közösen induló Universal McCann és a SUPER11 kooperációban nyerte meg az autómárkák ügynökségi feladatait.

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

A MITTE Communications lett az Allee új PR ügynöksége

A MITTE Communications PR-stratégia, sajtókommunikáció, tanácsadás, médiavásárlás területeken segíti az Alle tevékenységét.

5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede

Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

A Microsoft afrikai nyelvmegőrzési programjának kampányát is díjazták New Yorkban

A One Show a New York-i Kreatív Héten belül idén is kihirdette a legjobb ügynökségeket és kampányokat.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.