2024-ben kezdte el gyümölcsöző stratégiai partnerségét a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World. Idén ők látják el a Costa Coffee marketing feladatait, melynek a magyar kreatív tenderét még a tavalyi évben nyerték el.

A Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World stratégiai együttműködésre lépett, hogy még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassanak ügyfeleik számára. A Tomorrow úgy jellemzi az együttműködést, miszerint egyedi kreatív ötletektől kezdve digitális kampányokon és rendezvényeken át egészen az egyedi gyártási megoldásokig, a két ügynökség mostantól közös erővel dolgozik azon, hogy átfogó és innovatív marketingmegoldásokat biztosítson partnereinek.

A közös munka már eddig is számos sikeres projektet eredményezett, köztük a Costa Coffee magyarországi kreatív tenderének elnyerését. A Costa márka marketing feladatait 2025-től közösen látják el, a kreatív és digitális stratégiától kezdve az eseménykommunikációig. Bár az éves aktivitási terv kidolgozása még zajlik, izgatottan várják, hogy a jövőben még több részletet oszthassunk meg erről az együttműködésről.

Az elmúlt hónapokban több közös projektet is megvalósítottak:

  •  A Coca-Cola karácsonyi kampányának kidolgozása és megvalósítása.
  •  Axe x Sneakerness aktiváció, ahol egyedi fotóstúdiót építettünk a látogatók számára.
  • Egy jelentős csomagolásfejlesztési projekt egy hazai márkával.

A stratégiai partnerség mély szakmai kapcsolat eredménye, amit a két ügynökség vezetői így fogalmaztak meg:

„A Prodactivval régi szakmai kötelék fűz össze minket, közel 10 éve dolgozom együtt a csapatukkal, és számos kiemelkedő projektet valósítottunk már meg együtt. Egy olyan csapat, akik nem ismernek lehetetlent, nyitottan és érdeklődően állnak az ügyfeleikhez, és keresik az új megoldásokat. Jó érzés egy ilyen csapathoz tartozni”

– mondta Kölcsei Gergely, a Tomorrow társalapítója.

„A Tomorrow hiánypótló az életünkben olyan feladatokban, ahol eddig csak korlátozottan tudtunk sikereket elérni. Közösen még komplexebb kiszolgálást biztosíthatunk partnereinknek. Az első olyan stratégiai együttműködésünk ez, ahol fontosabbnak érezzük a jövőbeni közös sikerekbe való befektetést, mint a rövidtávú célok elérését”

– mondta az együttműködésről Szeifert Gábor, a Prodactive társtulajdonosa.

Címkék