Keresés

Podcast

A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg

A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.

2024 július 26.

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.

2024 július 25.

Három tv-csatornát is büntetne a Médiatanács

Az NMHH a külföldi társhatóságokhoz fordult.

2024 július 24.

Szexuális erőszak az interneten streamelve: érthetetlen hibát követett el az RTL

A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.

Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek

Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.

2024 július 23.

Márton Szabolcs: „A médiának van mire készülni”

Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.

2024 július 22.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

2024 július 21.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

2024 július 20.

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.

2024 július 19.

A magyar média problémáira is rávilágít a szolnoki gyermekbántalmazási eset

Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.

2024 július 18.

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Indamedia

A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.

2024 július 17.

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.

2024 július 16.

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

2024 július 15.

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.

2024 július 13.

Újságok a 20. században: képes kalandozás a nyomtatott sajtó hőskorában

Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.

2024 július 12.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

2024 július 11.

2024 július 10.

2024 július 9.

Varga-Szilágyi Zsolt: „Az influenszermarketinggel mindenki jól jár”

Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.

2024 július 8.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

2024 július 6.

Így alakul át a luxusmárkák piaca

Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.

2024 július 5.

A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?

A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.

2024 július 4.

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

2024 július 3.

A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?

Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.

2024 július 2.

Bánhegyi Zsófia: „Önkritikusnak kell lennünk ahhoz, hogy fejlődhessünk”

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.

2024 július 1.

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is

2024 június 30.

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

2024 június 29.

Parafa táblától a TikTokig – Bendl Mátyás és a 20 éves Iskolamarketing

Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.