A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.
A VV Giadával erőszakoskodó VV Dzsigerit kizárták, de az interneten közvetítették az eseményt: senki nem avatkozott közbe.
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
Videocast-sorozatunk bónusz epizódjában műsorvezetőnk került a mikrofon túloldalára.
A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.
Hiba volt, hogy a történtekről készült videó kikerült az internetre, de a média sem kezelte helyesen a gyermekbántalmazási esetet.
A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.
A megállapodás keretein belül a médiacsoport részesedést is vásárolt.
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.
Galériában mutatjuk meg, hogyan és mit olvastak a nyomtatott sajtótermékeket vásárlók a huszadik században.
Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
Vajon mi lehetett a sikerük titka?
Márton Szabolcs a Post For Rent, Magyarország legnagyobb influenszer ügynökségének kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.
Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
Az incidens komoly etikai kérdéseket vet fel.
Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.
Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.