Keresés

Podcast

Távozik posztjáról Gulyás János és Mező László ügynökségi vezető

A Wavemakert vezető Gulyás János, illetve az EssenceMediacomot irányító Mező László pozíciója is megszűnik.

Kiderült, melyik közösségi oldalnak a legnagyobb a karbonlábnyoma

Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk.

Újítással érkezik a Floor második évada

Június 2-tól minden hét elején ismét 49 játékos lép az ország legnagyobb LED játéktáblájára, a Floor-ra, a szerencsés nyertesre 8 millió forint vár.

Júniusban indul a digitális akadálymentesítési kötelezettség

Mulasztás esetén bizonyos feltételekkel akár az adott cég nettó árbevételének 5%-ának megfelelő közigazgatási bírság kiszabására is sor kerülhet.

A Lipton új kampányában még a kalózok is megenyhülnek a teától

Tea changes everything név alatt készült el az új kampány, az adam&eveDDB jóvoltából.

„Az AI számára szolgálunk forrásként″ – Oltyán József a Magyar Építők-modellről

Idén tízéves a Magyar Építők című online és print kiadvány, amely arra vállalkozott, hogy helyreállítsa az építőipar megtépázott hírnevét. Interjúnk Oltyán József vezérigazgatóval.

2025 május 18.

Május végén tartják a Tudum 2025-öt, a Netflix élő eseményét

A számos ismert színész megjelenésével és Lady Gaga fellépésével színesített eseményen fontos bejelentések és exkluzív leleplezések várhatók.

Levi's Red Tab: védjegyként indult, közösséget épített belőle a márka

A Levi's farmerek hátsó zsebének cimkéje jól példázza, hogy egy egyszerű ötlet hogyan válhat világszerte ismert márkajelzéssé.

2025 május 17.

Nincs több hajnalig tartó tiktokozás a tiniknek: így tesz ellene a platform

Alkalmazáson belüli, vezetett meditációs gyakorlatokat és esti limitet vezet be a TikTok.

A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét

2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.

Május 18-tól jön a Kincsvadászok VIP

Különleges évaddal folytatódik vasárnap Tilla vezetésével a TV2 népszerű műsora, a Kincsvadászok.

Digitális fejlesztéssel mémesíti a klasszikus képzőművészetet a Yettel és a Szépművészeti Múzeum

A Yettel ARtmemes applikációján keresztül a látogatók mobiljuk kamerájának segítségével fedezhetik fel a megjelölt képekhez készített mémeket.

10 éves a Fresh Corner: a MOL mellett önálló gasztromárkává fejlődik az üzletlánc

Fennállásának 10. évfordulóját ünnepli a MOL Fresh Corner, amely idén kimerészkedik a töltőállomásokról, és önálló gasztromárkává szeretne válni.

2025 május 16.

Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki

A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.

Kódolatlanul érhető el a TV2 Kids a One Magyarország előfizetői számára

Kódolatlan hetek várják a One Magyarország előfizetőit május 16. és 30. között a TV2 Kidsen.

Stratégiai partnerségre lépett a GE Aerospace és a Brandfizz Employer Branding

A közös projekt elsődleges célja egy erős és időtálló munkáltatói márkastratégia kialakítása.

Visszatér régi nevéhez a Max: HBO Max néven működik tovább

Magyarországon közel egy év után térnek vissza a jól bevált HBO Max névhez.

Friss nézettségi adatok: minden negyedik tévénéző a Kincsvadászokra kapcsolt

A Kincsvadászok még A nagy duettet is legyőzte a múlt héten, pedig a műsor a Hunyadi befejezése óta vezette a heti nézettségi listát.

2025 május 15.

Porondra kerül a teljes autóipar: hamarosan indul az Automotive Summit

A több mint 30 neves szakember bevonásával szervezett eseményt május 21-én tartják a budapesti MOL Campuson.

További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) közgyűlése egyhangúlag Hinora Ferencet választotta meg a szervezet elnökének.

Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták

Az Airwaves egy integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak.

Az RTL+ is bevezette az olcsóbb reklámos előfizetői modellt

Az RTL streamingplatformja új előfizetési csomagot kapott, így bár reklámokkal, de olcsóbban érhető el az előfizetés.

Marosi Gergő: "Az életed is adat"

A MediaFuture a 30. Digital-Media Hungary konferencián járt, ahonnan elsőként Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatójának jövőképéről számolunk be.

2025 május 14.

Kihirdették a 2025-ös Flash Award nyerteseit

A MaReSz által idén harmadik alkalommal megrendezett eseményen 14 kategóriában osztottak ki díjat, valamint 3 különdíjat is odaítéltek.

A Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának podcastsorozata BalatonHelp néven indul útnak

A májusban elindult podcastsorozatot hat részesre tervezték, az adásokban a vizímentéshez kötődő személyekkel beszélgetnek.

Májusban 40 százalék kedvezménnyel fizethetnek elő a magyarok a SkyShowtime-ra

A kedvezmény 12 hónapig érvényes a Standard és Prémium csomagra előfizetők számára, feltéve, hogy új, vagy visszatérő nézők.

A Morpho koordinálja az ingatlanüzemeltető SmartFM arculati megújulását és toborzókampányát

A közös munka célja, hogy a SmartFM korszerű arculattal, átláthatóbb ésfelhasználóbarát digitális megjelenéssel erősítse piaci jelenlétét.

Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet

A digitális hirdetési piac legdinamikusabban fejlődő területe világszerte a retail média – de vajon hol tart ma Magyarország ezen az úton? Az IAB Hungary munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

2025 május 13.

Letölthető információs csomaggal segít az Internet Hotline

Az iskolák honlapján is elhelyezhető, közérthető tájékoztatással segíti az intézményeket az NMHH jogsegélyszolgálata, az Internet Hotline.

A Bátor Tábor javára gyűjtött adományt az RTL

Idén is adománygyűjtő különkiadással készült az RTL Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor Alapítvány javára.