A Snickers tavaly már együtt dolgozott a híres portugál edzővel, José Mourinhóval, idén pedig Aitana Bonmatí és Bukayo Saka is csatlakozott a kampányhoz. Az első nagyobb kampányvideóban Bonmatí a műesés okait tárja fel, és egyben orvosolja is a Snickers segítségével.

A Snickers még a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával indított egy új focis kampányt, hogy ezzel visszacsalogassa a márkától elpártoló fiatalokat. Idén májusban az új kampányt José Mourinho portugál labdarúgóedző, Aitana Bonmatí világbajnok spanyol játékos, valamint Bukayo Saka, az Arsenalban játszó szélső szereplésével kezdték meg. Beszélgetésekkel és fotókkal mutatták be az együttműködést, az idei klubvilágbajnokság pedig új lendületet adott a kampánynak.

Az új reklámban felfedezték, hogy az amatőr és profi futballisták esetében mi lehet a műesés valódi oka.

A Snickers szerint ez nem más, mint az éhség. Éppen ezért Aitana Bonmatí meccsről meccsre próbálja megoldani a problémát. Az orvosi stáb a Snickers által nyújt segítséget a játékosoknak, amit ők először kétkedve fogadják, de végül kiderül, hogy valóban javít a helyeten. 

A kampány a Ki vagy ha éhes vagy üzenetre épít, miközben ironikusan mutatja be a műeséseket, de a cég gondolt azokra is, akik az amerikai futball világát követik. Éppen ezért a Buffalo Bills quarterbackje, Josh Allen promózza a Snickers Halftime Hack-jét , ahol hétről hétre különböző termékeket ismerhet meg a célközönség, ráadásul egy nyereményjáték révén a szerencsések jegyeket kaphatnak a 60. SuperBowl-ra.