MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint
A műesések sokszor komolytalanná teszik a focit, éppen ezért Aitana Bonmatí világbajnok focista egy kampány keretében utánajárt, mi lehet a megoldás.
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka a főszereplője a Snickers legújabb kampányának
A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor „nincsenek formában”.