Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában. Az egykori labdarúgó a 2024-es őszi/téli globális kampányában is szerepelni fog, melynek részeként a közönség bepillantást nyerhet egy új kezdetbe.

A Hugo Boss több éves szerződést kötött David Beckhammel, melynek értelmében az egykori válogatott labdarúgó részt vesz a jövőbeli férfi ruházatok kialakításában. A partnerség megkötésével a divatmárka egy új terepre lép: a kollekciók az ikonikus sztár esztétikai és stílusjegyeit fogják tükrözni.

Az együttműködés magában foglalja a kapszula- és szezonális kollekciókat, amelyeket Beckham tervez és gondoz, így a tervezési folyamat és koncepció kialakítás mindegy egyes szakaszában aktívan részt vesz.

Az elmúlt néhány évben több időt szerettem volna tölteni a tervezéssel és a divattal, de szerettem volna egy olyan márkával és csapattal együtt működni, amely valami globális és igazán hatás keltőt tud nyújtani.

– mondta David Beckham.

A márka szerint a kollekciók mind az alkalmi, mind a hivatalos férfi ruházati stílusokra egyaránt összpontosítanak majd: az első teljes kollekciót pedig 2025 tavaszán/nyarán mutatják be a fogyasztóknak. Ezt megelőzően a sztár nem csak az idei év globális kampányban jelenik meg, hanem a jövő ősziben is.

Nagyon élveztem a Boss-szal való együttműködést, és lenyűgözött a csapat ambíciója, kreativitása és a kiválóság iránti vágya. Alig várom, hogy megosszam azt, amin eddig dolgoztunk, a 2024-es őszi/téli kampány pedig hosszú távú partnerségünk első lépése.

– nyilatkozta az egykori focista az együttműködésről.

A Hugo Boss vezérigazgatója, Daniel Grieder szerint David Beckham igazi globális ikon – sportban és a divatban egyaránt. Hozzátette:

Különleges vállalkozói szellemével és a divat iránti hiteles szenvedélyével tökéletesen megtestesíti a Boss értékeit. Nagyon várjuk, hogy az első kollekciók életre keljenek, és hogy ezen a több éves együttműködésen keresztül szorosan együttműködjünk Daviddel.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Forrás: Marketing Beat)

(Borítókép:  Michael Reaves / Getty Images )

Címkék