MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Stratégiai partnerségre lépett a GE Aerospace és a Brandfizz Employer Branding
A közös projekt elsődleges célja egy erős és időtálló munkáltatói márkastratégia kialakítása.
Partnerségre lépett a Petrányi Csoport és a Green Motion Hungary
A két vállalat márciusban közösen indítja el a U-Save autókölcsönző márkát Magyarországon, ezzel is bővítve a hazai mobilitási piac kínálatát.
Stratégiai partnerségre lépett a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World
Újabb ígéretes projekt megvalósulásán dolgozik közösen a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World.
A Chiro Marketinget választotta partnerének a Repjegy.hu
Az együttműködés célja, hogy kreatív tartalmakkal erősítsék a Repjegy.hu digitális jelenlétét, még közelebb hozva az utazás élményét a közönséghez.
A Chiro Marketing lett a Segafredo ügynökségi partnere
Az együttműködés keretében a Chiro Marketing felel a Segafredo hazai közösségimédia-felületeinek kezeléséért.
A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát
A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.
David Beckham és Thierry Henry társaságához csak chipsre van szükség
A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.