Keresés

Stratégiai partnerségre lépett a GE Aerospace és a Brandfizz Employer Branding

A közös projekt elsődleges célja egy erős és időtálló munkáltatói márkastratégia kialakítása.

Partnerségre lépett a Petrányi Csoport és a Green Motion Hungary

A két vállalat márciusban közösen indítja el a U-Save autókölcsönző márkát Magyarországon, ezzel is bővítve a hazai mobilitási piac kínálatát.

Stratégiai partnerségre lépett a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World

Újabb ígéretes projekt megvalósulásán dolgozik közösen a Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World.

A Chiro Marketinget választotta partnerének a Repjegy.hu

Az együttműködés célja, hogy kreatív tartalmakkal erősítsék a Repjegy.hu digitális jelenlétét, még közelebb hozva az utazás élményét a közönséghez.

A Chiro Marketing lett a Segafredo ügynökségi partnere

Az együttműködés keretében a Chiro Marketing felel a Segafredo hazai közösségimédia-felületeinek kezeléséért.

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát

A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.

David Beckham és Thierry Henry társaságához csak chipsre van szükség

A csókkamera után a focilelátókon a chips-kamera is megjelent.