A romok között újra felcsendült a zene: a Samsung egy frappáns videóban reklámozza termékét, miközben az Apple-nek is odapirít.

Ha egy márka akár egy másodpercre is meginog, akkor számíthat rá, hogy a riválisa gyors és kíméletlen válaszban részesíti – a Samsung is így tett a kékvérű techóriással. Az Apple nemrégiben kiadott egy hirdetést, amely nagy felháborodást keltett mind a kreatív szakma, mind a vásárlók körében. Az almás cég ugyanis úgy gondolta, hogy a fogyasztókat könnyedén megnyerheti egy kis dizájnos látvány etetéssel: így olyan értékes tárgyakat rakott egy zúzógép alá, amely másoknak a kreatív örömöket jelenti.

A reklámvideó eredeti célja az volt, hogy bemutassa, miként lehet a kreativitást a szupervékony iPad Pro-ba sűríteni, a mondanivaló azonban megbicsaklott. Helyette egy zord képet rajzolt fel, hogy az AI és a technológiai eszközök uralma miként zúzza rommá az emberi kreativitást.

A márka később bocsánatot kért a Crush miatt és vissza is vonta a hirdetést, de a frappáns válasz a Samsung részéről így sem maradt el. A konkurencia pillanatok alatt megalkotta a „kreativitást nem lehet szétzúzni” szlogen alatt futó reklámvideóját.

A Creativity can not be crushed szinte az iPad Pro reklám folytatása: a videóban a kíméletlenül összezúzott kulturális értékek között egy lány sétálgat, keres valamit, ami még túlélte az „Apple csapásait”. Végül egy ütött-kopott, hamiskás gitárra akad, amibe újra életet csihol azzal, hogy elkezd rajta játszani. A kreatív beszólást egyébként a Zen Pace rendezte és a BBH USA ügynökség jegyezte.

Ez több mint egy válasz, ez az összes kreatív lélek ünneplése. Az igazi művészek, alkotók és kreatívok tudják, hogy a kreativitás mindig megtalálja az útját

– mondta Estefanio Holtz, a BBH USA kreatívigazgatója az AdAge-nek.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Forrás: AdAge)

(Borítókép: Samsung)

Címkék